dijous, 15 de setembre del 2011

Els hortolans de primer ja fan feina.

Ahir el grup A de primer va començar a treballar a l'hort. Com que feia molta calor vam seure en una taula a l' ombra per estrenar la llibreta de l'hort. Al costat de les tomateres , dibuixar-les era difícil.
Vam passejar pel pati per descobrir les oliveres, els ceps, les flors, les plantes aromàtiques....
Abans de pujar a classe vam collir unes tomates cherry ( Cherry tomatoes).
Algú les ha tastat?





Molt aviat el grup B d'hortolans començarà a treballar.
Els hortolans de Gualda.

5 comentaris:

  1. Demà recordaré la pregunta!!!
    A veure que diuen.

    ResponElimina
  2. Jaume diu: que les vaig provar i la mare va fer llesques amb tomata i estàven molt bones.

    Pau M.: els tomates cherry són els meus favorits i me'ls menjo sencers. Jo no vaig fer hort.

    Alex C. i Alex G. i Abril i Ivan: estàven molt bons.

    Arnau, Pau A., Gemma i Gerard i Iratxe: encara no se'ls han menjat. Gemma diu que no li van agradar i Arnau també.

    ResponElimina
  3. Jaume a mi també m'agrada molt el pa amb tomata. Pau M. el proper dimecres faràs hort i colliràs tomates cherry.Alex C., Alex G, Abril i Ivan ja veig que us han agradat.Arnau i Gemma espero que el proper producte que colliu a l'hot us agradi.Arnau, Pau A, Gemma , Iratxe i Gerard avui per sopar els podeu tastar.

    ResponElimina
  4. hola tixer, ens agraden les teves, maduixes i eren
    "delixus" també els "tomatos"


    ilyass isaac ,bai bai tixer ...

    ResponElimina